Nejstarší prodejna obchodní sítě se sportovním vybavením Hervis Sports v nákupním centru Europark Štěrboholy přivítala v pátek 28. srpna po dvouměsíční rekonstrukci své první zákazníky. Kamenný obchod nově nabízí rozšířený sortiment na přehlednější ploše vybavené novým designovým nábytkem. Připravena je i speciální akce Měsíc šílených cen – slevy v jejím rámci ocení především milovníci outdoorových sportů.
Samotná rekonstrukce prostorů prodejny v oblíbeném štěrboholském nákupním centru trvala dva měsíce. „Naší hlavní motivací bylo zajistit ještě větší pohodlí pro naše zákazníky,“ říká Jan Štádler, marketingový ředitel Hervis Sports pro Českou republiku: „Snažili jsme se, aby organizace prodejní plochy byla přehlednější. K tomu by měl dopomoct i merchandise nábytek v novém designu a kompletně zrekonstruované zázemí pro objednávky z e-shopu. Znovuotevření prodejny navíc doprovází i uvedení nového sortimentu, zejména se zaměřením na outdoorové sporty.“ Dveře prodejny se slavnostně otevřely v pátek 28. srpna 2020. Ode dneška již funguje standardní režim s denní otevírací dobou od 9:00 do 21:00.
Štěrboholská prodejna se rozkládá na celkových 1000 metrech čtverečních, z toho 800 připadá na prodejní plochu a zbylých 200 je zázemí pro zaměstnance. Štádler dodal, že cílem rekonstrukce bylo využít tyto parametry co nejvíc smysluplně a efektivně. Zpříjemnit dobu strávenou v obchodě by mělo i nově zabudované LED osvětlení.
Znovuotevření pobočky jde ruku v ruce s uvedením nového sortimentu. Jak bylo zmíněno výše, rozšířená nabídka potěší především sportovce věnující se outdoorovým sportům. Ti mohou očekávat výrobky od populárních značek, které jsou zárukou spolehlivosti a kvality. Mezi ně patří italská Salewa či švýcarský Mammut, household jména především mezi skialpinisty a horolezci. Za zmínku určitě stojí i tradiční německý výrobce trekkingové a horolezecké obuvi Löwa, která v oboru platí za jednoho z největších dodavatelů.
Úspěšně završená rekonstrukce bude avizována i prostřednictvím doprovodné mediální kampaně. Kromě speciálního letáku a rozhlasových spotů láká Hervis zejména na Měsíc šílených cen. V jeho rámci bude velké množství prodejních položek možné zakoupit s výraznými slevami. Jan Štádler za všechny vyzdvihl Gore-Tex boty Salomon za 1333 korun. Tato časově limitovaná akce bude propagována prostřednictvím outdoor reklamní kampaně.
Pro Hervis má rekonstrukce prodejny v Europarku Štěrboholy specifický význam. 25. září 2002 na tomto místě obchodní síť totiž otevřela svůj vůbec první kamenný obchod v České republice. Od té doby se počet jejích prodejen výrazně rozrostl a mezi milovníky všemožných sportů se Hervis stal prakticky nepostradatelným partnerem, co se týče nákupu sportovního vybavení. Celkem má v tuzemsku 19 prodejen, z toho 3 v hlavním městě Praze. Mimo Štěrbohol ještě na Chodově a ve vestibulu pražského Hlavního nádraží.